Uncategorized

Adobe از آینده مدیریت تجربه مشتری در Adobe Summit رونمایی کرد

[ad_1]

تصویر ویژه مقاله

Adobe در کنفرانس Adobe Summit خود در لاس وگاس این هفته مجموعه ای از نوآوری ها را برای کمک به شرکت ها در ارائه شخصی سازی یک به یک در مقیاس از طریق هوش مصنوعی مولد و بینش های بلادرنگ رونمایی کرد.

نوآوری‌های عمده در سراسر Adobe Experience Cloud و Adobe Creative Cloud با ایجاد بینش مبتنی بر داده‌های مشتری یکپارچه، مقیاس‌بندی تولید محتوای شخصی‌شده و افزایش تعامل مشتری از طریق هماهنگ‌سازی سفر، ارزش کسب‌وکار را از هوش مصنوعی مولد ارائه می‌کنند. این شامل یک دستیار هوش مصنوعی برای رابط مکالمه با پلتفرم Adobe Experience است.

همچنین Adobe GenStudio، اولین پیشنهاد هوش مصنوعی برای کمک به تیم‌های بازاریابی برای برنامه‌ریزی، ایجاد، مدیریت، فعال‌سازی و اندازه‌گیری محتوای روی برند جدید است.

Adobe همچنین از قابلیت‌های Journey Optimizer رونمایی کرد تا شرکت‌های B2C و B2B را قادر می‌سازد تا ارکستراسیون سفر را با تجارب به موقع و شخصی‌سازی شده افزایش دهند.

یک قابلیت جدید در Adobe Firefly، هوش مصنوعی مولد Adobe، به نام Structure Reference، سطح جدیدی از کنترل خلاقانه را برای کاربران به ارمغان می آورد.

Anil Chakravarthy، رئیس کسب و کار تجربه دیجیتال در Adobe، در بیانیه‌ای گفت: «هوش مصنوعی مولد تغییری اساسی در رابطه بین برندها و مشتریانشان ایجاد می‌کند و لحظه‌ای دگرگون‌کننده را برای رهبران کسب‌وکار ایجاد می‌کند تا در عین ارائه تجربیات دیجیتال جدید، رشد سودآوری را ایجاد کنند. توانایی شخصی‌سازی هر تعامل به محرک اصلی رشد در مدیریت تجربه مشتری برای شرکت‌ها در سراسر جهان تبدیل شده است و Adobe با هوش مصنوعی مولد قدرتمند که عمیقاً در جریان‌های کاری موجود ادغام شده است، راه را در تحقق این امر پیشروی می‌کند.

نوآوری های داده های جدید

جدیدترین محصولات منتشر شده ادوبی به برندها در مدیریت داده در عصر هوش مصنوعی مولد کمک می کند و پایه ای برای فعال کردن بینش ها و ارائه شخصی سازی واقعی در مقیاس ایجاد می کند. این در پلتفرم Adobe Experience مستقر است که به برندها امکان می‌دهد داده‌های مشتری را در سیستم‌های مختلف سازمانی از طریق مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی فعال کنند.

Adobe Experience Platform AI Assistant یک رابط مکالمه ساده ارائه می دهد که می تواند به سؤالات فنی پاسخ دهد و وظایف را خودکار کند، نتایج را شبیه سازی کند و مخاطبان و سفرها را در برنامه هایی مانند Adobe Real-Time Customer Data Platform، Adobe Journey Optimizer و Adobe Customer Journey Analytics ایجاد کند.

ترکیب مخاطبان فدرال برای مدیریت داده به تیم‌ها اجازه می‌دهد مخاطبان و داده‌ها را مستقیماً از انبارهای داده و پلت‌فرم‌های داده (Amazon Web Services Redshift، Azure Synapse، Databricks، BigQuery و Snowflake) با هم متحد کنند تا موارد استفاده بلادرنگ و بین کانالی را در Adobe Experience Platform افزایش دهند. این به تیم‌ها امکان می‌دهد تا کپی داده‌ها را به حداقل برسانند، استفاده از داده‌های حساس را کنترل کنند و از سرمایه‌گذاری‌های موجود در فناوری اطلاعات برای تقویت جریان‌های کاری تجربه مشتری مانند غنی‌سازی نمایه، تقسیم‌بندی مخاطبان و ارتباطات شخصی‌شده، بیشترین بهره را ببرند.

Adobe Real-Time Customer Data Platform (CDP) Collaboration یک برنامه جدید اتاق تمیز برای همکاری برای کشف، دستیابی و اندازه گیری مخاطبان با ارزش در جهانی بدون کوکی های شخص ثالث است. همکاری CDP بلادرنگ در حال گسترش و تکامل ارزش یک CDP است تا همکاری داده‌ها را به‌عنوان یک جزء حیاتی و ضروری مدیریت داده‌های مشتری در دنیای بدون کوکی شامل شود.

نوآوری های محتوایی جدید

نوآوری های محتوایی Adobe مجموعه ای یکپارچه از محصولات را برای کمپین های بازاریابی و تجارب شخصی مشتری ارائه می دهد. این از پنج بلوک اصلی تشکیل شده است: گردش کار و برنامه ریزی، ایجاد و تولید، مدیریت دارایی، تحویل و فعال سازی، و بینش و گزارش.

گردش کار و برنامه‌ریزی: Adobe Workfront Planning دید یکپارچه به تمام فعالیت‌ها در طول چرخه حیات بازاریابی ارائه می‌کند

ایجاد و تولید: خدمات Adobe Firefly و مدل‌های سفارشی، شخصی‌سازی را در مقیاس برای ایجاد و تولید محتوا باز می‌کنند.

مدیریت دارایی: مرکز محتوای دارایی Adobe Experience Manager (AEM) به تیم ها اجازه می دهد دارایی های تحت کنترل برند را در سراسر سازمان و شرکای خارجی خود توزیع کنند. هاب محتوا یک نقطه اتصال یکپارچه بین GenStudio و AEM Assets را تشکیل می دهد، جایی که هر کاربری می تواند یک دارایی را جستجو کند و تغییرات شخصی را با Firefly در Adobe Express، برنامه ایجاد محتوا یکپارچه، ایجاد کند.

تحویل و فعال‌سازی: تولید انواع سایت‌های Adobe Experience Manager (AEM) با استفاده از هوش مصنوعی مولد، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا تنوع‌های شخصی‌شده دارایی‌های بازاریابی را با کپی‌هایی که مخاطب محور و برند هستند ایجاد کنند. با خدمات تحویل لبه، شرکت ها می توانند زمان بارگذاری صفحه را سریعتر ارائه دهند. نگارش مبتنی بر سند در سایت‌های AEM همچنین به تیم‌های گسترده‌تر اجازه می‌دهد تا صفحات وب را در Microsoft Word یا Google Docs بنویسند.

بینش و گزارش: Adobe Content Analytics یک حلقه بازخورد ضروری برای برندها ایجاد می‌کند تا بفهمند کدام دارایی‌ها (از جمله دارایی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی) و کمپین‌ها تا سطح ویژگی بهترین عملکرد را دارند. این بینش‌ها به ایجاد نمای کامل‌تری از تجربه کلی مشتری کمک می‌کند و بر اساس Adobe Customer Journey Analytics که وب، جریان، درون محصول و موارد دیگر را اندازه‌گیری می‌کند، ایجاد می‌شود.

نوآوری های جدید سفر مشتری

برای هر دو برند B2C و B2B، توانایی افزایش تعامل مشتری از طریق هماهنگی سفر به یک دیدگاه واحد و در زمان واقعی از مشتری بستگی دارد. این تضمین می‌کند که با تعامل برندها با مصرف‌کنندگان در کانال‌هایی مانند وب، رسانه‌های اجتماعی و موبایل، هرگونه تغییر در زمان واقعی در رفتار یا ترجیحات کاربر ثبت می‌شود و تجربیات جدیدی را ایجاد می‌کند. Adobe به طور منحصر به فردی برای کمک به تیم ها برای هماهنگ کردن لحظات آغاز شده توسط برند و مشتری، با پیشنهادات جدید برای هماهنگ کردن سفرهای شخصی سازی شده که تأثیرگذار است، قرار گرفته است.

آزمایش‌های یکپارچه Adobe Experience Platform و Adobe Journey Optimizer از مدل‌های آماری پیشرفته‌ای برای کمک به بازاریابان، مدیران محصول و توسعه‌دهندگان استفاده می‌کنند تا از قابلیت‌های آزمایش و تصمیم‌گیری در سفرها استفاده کنند، استفاده مجدد از پیشنهادات را در کانال‌های ارتباطی یا بهینه‌سازی مسیر ایده‌آلی که مشتری باید برای به حداکثر رساندن تبدیل طی کند.

Adobe Journey Optimizer (AJO) با کمک به برندها که کمپین های مخاطب محور خود را با سیگنال های مشتری در زمان واقعی متصل می کنند، هماهنگی سفرهای آغاز شده توسط برند را بهبود می بخشد، به طوری که مشتریان مناسب درگیر شده و از ارتباطات بازاریابی اشتباه جلوگیری می شود.

AJO B2B Edition یک برنامه کاربردی جدید است که بر روی پلتفرم Adobe Experience ساخته شده است، با تمرکز منحصر به فرد بر روی هماهنگی سفر گروه خرید خاص که فروش و همکاری بازاریابی را در طول چرخه عمر درآمد B2B دوباره تصور می کند.

قابلیت های جدید فایرفلای

Adobe در حال ارسال به روز رسانی بزرگی برای برنامه وب Adobe Firefly (وب و موبایل) است که سطح جدیدی از کنترل خلاقانه را برای کاربران به ارمغان می آورد. Structure Reference به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی ساختار یک تصویر موجود را بر روی تصاویر جدید ایجاد شده اعمال کنند. با استفاده از یک تصویر موجود به عنوان یک الگوی مرجع ساختاری، کاربران اکنون می‌توانند چندین تنوع تصویر را با طرح‌بندی یکسان تولید کنند، و فرآیند آزمون و خطای نوشتن دستور عالی برای دریافت خروجی مطابق با تصورات شما را حذف کنند. با ترکیب Structure Reference با Adobe’s Style Reference – یک قابلیت Firefly موجود که یک تصویر مرجع سبک را می گیرد و آن را به درخواست شما اعمال می کند – کاربران می توانند به ساختار و سبک یک تصویر اشاره کنند تا به سرعت ایده ها را زنده کنند و سطح جدیدی از خلاقیت را ارائه دهند. کنترل و کیفیت بصری پیشرفته.

شتاب شریک و مشتری

Adobe به گسترش اکوسیستم شریک قوی خود و گسترش ارزش Adobe Experience Cloud ادامه می دهد. Adobe امروز همکاری گسترده‌ای با مایکروسافت برای ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد برای بازاریاب‌ها اعلام کرد که بینش تجربه مشتری Adobe Experience Cloud و هوش مصنوعی مولد Firefly را مستقیماً به برنامه‌های مایکروسافت برای ابداع مجدد گردش کار و افزایش بهره‌وری می‌آورند. مشارکت گسترده با OneTrust، مدیریت رضایت را در سفرهای مشتریان مبتنی بر هوش مصنوعی ادغام می کند. Adobe همچنین با شرکای آژانس از جمله Havas، IPG، Omnicom، Publicis و WPP، و یکپارچه‌سازهای سیستم از جمله Accenture، Deloitte، EY و IBM برای تسریع سرمایه‌گذاری‌های مولد هوش مصنوعی، فرآیندها و گردش‌های کاری در تولید خلاقانه و بازاریابی دیجیتال کار می‌کند.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link