Uncategorized

استاندارد AI پلت فرم تجزیه و تحلیل ویژن برای خرده فروشی را آغاز می کند

[ad_1]

هوش مصنوعی استاندارد، ارائه‌دهنده داده‌های پشت تجارب فیزیکی خرده‌فروشی، Vision Analytics را راه‌اندازی کرده است تا خرده‌فروشان را با بینش‌هایی در مورد رفتار خریداران، عملکرد محصول و عملکرد فروشگاه‌ها تقویت کند.

استاندارد AI Vision Analytics جمع‌آوری مداوم داده‌ها و مدل‌سازی هوش مصنوعی را در مناطق خاصی در فروشگاه برای درک رفتار مصرف‌کننده اعمال می‌کند. داده‌های موجود شامل ترافیک و نمایش‌ها، در دسترس بودن محصول و موجودی‌های موجود، درصد تبدیل و فروش، و آزمایش‌های تجاری پیشرفته است.

انجی وستبروک، مدیرعامل جدید استاندارد هوش مصنوعی در بیانیه‌ای گفت: «در طول هفت سال گذشته، استاندارد AI برخی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های دیجیتال را ایجاد کرده است که فضاهای فیزیکی را نقشه‌برداری می‌کند. “این پیشرفت در فناوری سطحی از وفاداری را برای ذخیره تعاملات فراهم می کند که تا کنون هرگز امکان پذیر نبوده است.”

دیوید وولارد، مدیر ارشد فناوری استاندارد AI در بیانیه‌ای گفت: «فناوری قابل توجهی که ما برای تسویه‌حساب‌های مستقل در استاندارد ساخته‌ایم، این مسیر جدید رو به جلو را امکان‌پذیر کرده است تا در نهایت به صنعت خرده‌فروشی بینش دقیقی از تعاملات بین افراد و محصولات در فروشگاه‌ها بدهد. .

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link