Uncategorized

Measured راه اندازی فناوری اندازه گیری بازاریابی

[ad_1]

Measured، ارائه‌دهنده اندازه‌گیری افزایشی، یک پلتفرم تلفیقی را برای مشاهده عملکرد تبلیغاتی افزایشی در تمام پلتفرم‌های رسانه پولی بدون نیاز به ردیابی کاربران در سراسر وب راه‌اندازی کرده است.

این پلتفرم جدید راه حل عملکردی کاملی را برای اندازه گیری رسانه بر اساس اندازه گیری واقعی، علّی و افزایشی به بازاریابان ارائه می دهد. پلتفرم جدید با پشتوانه هوش مصنوعی و فناوری علوم داده، از سه تمایز اصلی زیر تشکیل شده است:

  • آزمایش جغرافیایی پیشرفته و خودکار که به کاربران امکان می‌دهد آزمایش‌های افزایشی پیچیده را در چند دقیقه طراحی، زمان‌بندی و فعال کنند. روش انتخاب بازار آن به کمتر از 10 درصد از کشور برای آزمایش‌های نگهدارنده نیاز دارد، با اجرای خودکار بیش از 100000 شبیه‌سازی بازار برای هر آزمایش برای یافتن کوچک‌ترین و دقیق‌ترین بازار.
  • روش‌شناسی جامع با مثلث‌سازی خودکار: این پلتفرم آزمایش‌های افزایشی خودکار، مدل‌سازی ترکیبی چابک، و انتساب پلتفرم را برای اندازه‌گیری مجموعه کامل عملکرد رسانه تا سطح کمپین فرعی ترکیب می‌کند. روش شناسی کاملاً مبتنی بر علیت است، نه همبستگی.
  • گردش کار افزایشی یکپارچه: این پلتفرم با اتوماسیون کامل سرتاسر ساخته شده است تا به تیم های بازاریابی در مدیریت، آزمایش، برنامه ریزی و بهینه سازی یک مجموعه رسانه کامل و ادغام داده ها و بینش از فناوری Measured در خود کمک کند. برنامه های کاربردی موجود

Trevor Testwuide، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Measured در بیانیه‌ای گفت: «از آنجایی که هزینه‌های تبلیغاتی در سطح جهان به بیش از یک تریلیون دلار می‌رسد، بازاریابان تحت تأثیر داده‌های اندازه‌گیری نادرست و نامرتب ناشی از کمپین‌های آنها هستند. “آزمایش رسانه ای دیگر برای داشتن منبعی برای درک اثربخشی هزینه های رسانه ای خوب نیست، بلکه نیاز به رقابت است. ما هیجان زده هستیم که پلتفرم جدیدی را راه اندازی کنیم که دید کاملی از هزینه ها، نتایج و منابع به بازاریابان ارائه دهد. برای این آزمایش مورد نیاز است و ما از نتایج اولیه این پلتفرم انرژی می گیریم که بازاریابان را برای رسیدن به اهداف مورد نظرشان توانمند می کند.”

علاوه بر این قابلیت‌های جدید، مشتریان می‌توانند برای شناسایی فرصت‌های رشد، عملکرد خود را با سایر شرکت‌ها و برندهای موجود در صنایع خود یا با آرایش‌های مشابه محک بزنند.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link