Uncategorized

Braze به Sage AI برای Braze اضافه می کند

[ad_1]

Braze، ارائه‌دهنده پلت‌فرم تعامل با مشتری، چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را در پلتفرم Sage AI by Braze خود اضافه کرده است تا خلاقیت بازاریابان را الهام بخشد و کارایی را در ارائه تجربیات شخصی‌تر و متناسب‌تر افزایش دهد.

ویژگی های جدید اضافه شده به Sage AI توسط Braze شامل موارد زیر است:

  • قابلیت‌های پیشنهادی آیتم AI گسترش یافته که به شرکت‌ها امکان می‌دهد مدل‌های پیشنهادی اضافی را با به‌روزرسانی‌های مکرر موارد ایجاد کنند. این کمک می کند تا پیشنهادات آیتم های شخصی سازی شده متناسب با ترجیحات هر فرد ارائه شود. توصیه های آیتم AI به طور یکپارچه در کمپین های هر کانال Braze ادغام می شود.
  • مسیرهای شخصی، ویژگی که بازاریابان می توانند در Braze Canvas برای مقیاس شخصی سازی با مطابقت دادن هر مشتری با مرتبط ترین پیام، کپی، خلاقیت، کانال و پیشنهاد استفاده کنند.
  • عملکرد مولد Tone Control، مجهز به GPT-4 Turbo OpenAI، که به بازاریابان اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های کپی تولید شده توسط هوش مصنوعی را مستقیماً در دستیار کپی‌نویسی هوش مصنوعی دیکته کنند. همراه با آزمایش و بهینه‌سازی، شرکت‌ها می‌توانند زنگ‌ها را مقایسه کرده و پیام‌های طنین‌دار را به اشتراک بگذارند.
  • نرخ باز واقعی تخمینی، که به چالش‌های محافظت از حریم خصوصی ایمیل (MPP) اپل می‌پردازد و بینش‌های قابل اعتمادی را به بازاریابان ارائه می‌دهد. Braze با استفاده از مدل‌سازی تحلیلی پیشرفته برای نرخ باز شدن ایمیل، معیار جدیدی را در تجزیه و تحلیل عملکرد کمپین ایمیلی خود معرفی می‌کند.

“جادوی Braze در توانایی ما برای تقویت کارایی و خلاقیت بازاریابان به منظور ایجاد تجربیات مرتبط و به یاد ماندنی که منجر به نتایج تجاری می شود، نهفته است. هوش مصنوعی به سادگی این توانایی را افزایش می دهد. در حال حاضر ما شاهد هستیم که بازاریابان لحظات شخصی سازی شده منحصر به فردی را با سرعت و سهولت ایجاد می کنند. کوین وانگ، مدیر تولید Braze در بیانیه ای گفت: بدون قابلیت های هوش مصنوعی مدرن امکان پذیر نیست. «این جدیدترین ویژگی‌های Sage AI توسط Braze نه تنها بر روی کاربران تمرکز می‌کند، بلکه در زمان روزانه آن‌ها صرفه‌جویی می‌کند، بلکه بر قابلیت‌هایی مانند توصیه‌های آیتم و مسیرهای شخصی‌سازی شده که به برندها اجازه می‌دهد تا از جریان داده‌های بی‌درنگ در Braze استفاده کنند تا نتایج معنادارتری داشته باشند. اینها گامهای بزرگی برای کمک به بازاریابان برای درک کامل پتانسیل هوش مصنوعی هستند.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link