Uncategorized

Amplitude بستر را با پخش مجدد جلسه گسترش می دهد

[ad_1]

Amplitude پلتفرم تجزیه و تحلیل دیجیتال خود را گسترش داده است تا شامل پخش مجدد جلسه، قابلیت های آزمایشی جدید و برچسب گذاری رویداد ساده شده باشد.

با Session Replay، Amplitude اکنون داده‌های کمی و کیفی را ترکیب می‌کند تا به شرکت‌ها در درک دلایل رفتار کاربر کمک کند. قابلیت های آزمایشی جدید به تیم ها کمک می کند تا وب سایت ها و کمپین های شخصی سازی شده بیشتری بسازند. ویرایشگر تگ بصری مانع ورود شرکت‌هایی که شروع به جمع‌آوری داده‌ها و ابزار دقیق می‌کنند را کاهش می‌دهد. این قابلیت‌های جدید در کنار گزینه‌های قیمت‌گذاری بازطراحی‌شده برای پاسخگویی به نیازهای سازمان‌ها در هر اندازه، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا همه کارهای مشتریان خود را ببینند، بفهمند چه چیزی باعث رشد می‌شود و محصولات بهتری را در یک پلتفرم بسازند.

ویژگی های جدید پلتفرم Amplitude شامل موارد زیر است:

  • Session Replay، که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا سفر کاربر را در محصول تجسم کنند و نشان دهند که مشتریان چه چیزی را دوست دارند و در کجا گیر کرده‌اند. سازمان‌ها که با Amplitude Analytics یکپارچه شده‌اند، به بینش‌های کمی و کیفی دسترسی پیدا می‌کنند تا مشکلات را برطرف کنند، تبدیل‌ها را افزایش دهند و در نهایت تجربه مشتری را بهبود بخشند.
  • آزمایش برای وب، به کاربران امکان می دهد چندین صفحه فرود را برای بهینه سازی عملکرد وب و کمپین آزمایش کنند. تیم‌ها با همراهی Amplitude Analytics، درک جامعی از آنچه بر رفتار مشتری تأثیر می‌گذارد و نحوه ارائه تجربیاتی که باعث رشد می‌شود، به دست می‌آورند.
  • ویرایشگر تگ بصری، که جمع‌آوری داده‌ها و فرآیند ابزار دقیق را خودکار می‌کند تا به تیم‌ها کمک کند تا فعالیت وب‌سایت یا برنامه را پیگیری کنند.

فرانسوا آجنستات، مدیر ارشد محصول Amplitude در بیانیه ای گفت: درک رفتار مشتری کلید ساخت محصولات موفق و توانمندسازی کسب و کارها برای رونق است. “با این قابلیت‌های جدید، ما نسل بعدی تجزیه و تحلیل دیجیتال را به بازار می‌آوریم، بینش‌های کمی و کیفی را با هم ترکیب می‌کنیم و نحوه شروع شرکت‌ها را با Amplitude ساده می‌کنیم. با یک پلتفرم واحد که استفاده آسان و مقیاس‌پذیری آسان است، هر شرکتی می‌تواند ارائه تجربیات بهتری برای مشتری که باعث رشد می شود.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link