Uncategorized

Aprimo هوش مصنوعی Aprimo را برای مدیریت دارایی های دیجیتال راه اندازی کرد

[ad_1]

Aprimo، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های مدیریت دارایی‌های دیجیتال و مدیریت منابع بازاریابی، امروز از هوش مصنوعی Aprimo برای ایجاد محتوا، قابلیت کشف دارایی، مدیریت دارایی و مدیریت برند رونمایی کرد.

اریک هادلستون، مدیرعامل Aprimo در بیانیه‌ای گفت: «وعده هوش مصنوعی به واقعیت تبدیل شده است، زیرا سازمان‌های بازاریابی برای دستیابی به کارایی بی‌نظیر و ایجاد مزیت رقابتی به ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی روی آورده‌اند. هوش مصنوعی Aprimo چابکی مبتنی بر هوش را برای برندهای مدرن به ارمغان می‌آورد و به تیم‌ها قدرت می‌دهد تا عملیات محتوا را ارتقا دهند و سطوح جدیدی از اثربخشی محتوا را باز کنند.

پیشنهادات کلیدی Aprimo AI شامل موارد زیر است:

  • ایجاد محتوای سریع با اقدامات هوش مصنوعی مولد قابل تنظیم، مربی محتوای هوش مصنوعی، تغییر شکل و برش تصویر هوشمند، ایجاد خلاصه ویدیو، و ایجاد انواع فیلدهای ابرداده بر روی برند مانند توضیحات دارایی یا محصول.
  • مدیریت خودکار دارایی با برچسب گذاری هوشمند بر اساس تجزیه و تحلیل پلت فرم از محتوا. کاربران همچنین می‌توانند هوش مصنوعی شناختی را آموزش دهند تا دارایی‌ها را هنگام آپلود برچسب‌گذاری کند، سایر فیلدهای ابرداده را پر کند، متن را از تصاویر و ویدیوها استخراج و ذخیره کند، و ویدیوها را رونویسی کند.
  • قابلیت کشف دارایی بهبود یافته، استفاده از هوش مصنوعی برای درک محتوای یک دارایی، ارائه دارایی ها در میلی ثانیه بر اساس جستجوهای بصری یا متنی. همچنین خلاصه‌های ویدیویی و خلاصه‌های مبتنی بر زمان را به همراه توصیه‌های محتوای مشابه بر اساس تشخیص چهره، تم یا اشیاء ارائه می‌کند.
  • حاکمیت مقیاس پذیر، ایمنی و انطباق با شناسایی خودکار محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و راه اندازی یک گردش کار بررسی خودکار، استفاده از هوش مصنوعی برای بررسی محتوا برای انطباق، نظارت بر هزینه های مدل های هوش مصنوعی مولد، و به کارگیری اقدامات هوشمند در گردش کار برای تصمیم گیری بر اساس نتیجه یا نتایج بازخورد مبتنی بر هوش مصنوعی
پوشش های CRM

[ad_2]

Source link