Uncategorized

C3 AI نسخه استاندارد هوش مصنوعی C3 را در Google Cloud Marketplace معرفی کرد

[ad_1]

C3 AI C3 Generative AI: Standard Edition را، اپلیکیشن هوش مصنوعی مولد بدون کد و سلف سرویس خود، در Google Cloud Marketplace در دسترس قرار داده است.

C3 Generative AI: Standard Edition به کاربران اجازه می دهد تا به اطلاعات بینش اسناد و فایل های بدون ساختار در سراسر شرکت خود دسترسی داشته باشند.

C3 Generative AI: Standard Edition در Google Cloud Marketplace در حال حاضر برای سه ماژول خاص صنعت در دسترس است: تولید، خدمات مشتری، و خدمات مالی.

C3 Generative AI: کاربران نسخه استاندارد می توانند به ویژگی های زیر دسترسی داشته باشند:

  • پاسخ های قطعی با استفاده از معماری مولد تقویت شده بازیابی که پایگاه دانش سازمانی را از مدل زبان بزرگ جدا می کند.
  • قابلیت ردیابی کامل با قابلیت ردیابی اسناد و داده های منبع برای هر بینشی که ایجاد می شود.
  • حداقل توهم با امتیازدهی مربوط به جاسازی شده و راه حلی که در صورت برآورده نشدن آستانه ارتباط به «نمی دانم» پاسخ می دهد.
  • کنترل دسترسی سازمانی برای اطمینان از دسترسی کاربران فقط به داده هایی که مجاز به دیدن آنها هستند.
  • تجزیه تصویر و جدول در اسناد و بخش های سند پیچیده.
  • پشتیبانی چند زبانه
  • ابزارهای پیشرفته ریاضی داخلی.

C3 Generative AI: Standard Edition برای Google Cloud بهینه شده است و از آخرین مدل‌های پلتفرم Vertex AI Google Cloud، از جمله Gemini استفاده می‌کند.


دای وو، مدیر عامل فروشنده نرم‌افزار مستقل بازار، گفت: آوردن هوش مصنوعی C3 به Google Cloud Marketplace به مشتریان کمک می‌کند تا به سرعت هوش مصنوعی C3 Generative: Standard Edition را در زیرساخت‌های قابل اعتماد و جهانی Google Cloud استقرار، مدیریت و رشد دهند. برنامه‌های Google Cloud در بیانیه‌ای. C3 AI اکنون می تواند به طور ایمن مشتریان را در سفرهای دگرگونی دیجیتال آنها مقیاس بندی و پشتیبانی کند.

نیکیل کریشن گفت: “C3 AI پیشگام هوش مصنوعی مولد برای شرکت است و با راه حل های قابل اعتماد، انعطاف پذیر و ایمن آینده کسب و کار را تغییر می دهد. ارائه این برنامه قدرتمند در Google Cloud Marketplace به بسیاری از مشاغل اجازه می دهد تا از این قابلیت استفاده کنند.” مدیر ارشد فناوری C3 AI در بیانیه ای. “با C3 Generative AI: Standard Edition، ما به هر کسی، بدون در نظر گرفتن آموزش تکنولوژیکی یا پیشینه، این امکان را می دهیم تا کارایی سازمانی، بهره وری و دانش نیروی کار را با هوش مصنوعی مولد از طریق یک تجربه کاملا سلف سرویس بهبود بخشد.”



[ad_2]

Source link