Uncategorized

Cognigy اکنون در Microsoft Azure Marketplace موجود است

[ad_1]

پلتفرم خدمات مشتری Cognigy اکنون در Microsoft Azure Marketplace در دسترس است، یک فروشگاه آنلاین که برنامه‌ها و خدماتی را ارائه می‌کند که دارای مجوز برای اجرا در محیط ابری Azure مایکروسافت هستند.

با در دسترس قرار دادن Cognigy.AI در Azure Marketplace، کسب‌وکارها می‌توانند این پلتفرم را در جریان‌های کاری موجود ادغام کنند.

هاردی مایرز، معاون ارشد توسعه کسب و کار و استراتژی در می گوید: «در دسترس بودن Cognigy.AI در Microsoft Azure Marketplace نقطه عطف مهم دیگری در ماموریت ما است تا راه حل های هوش مصنوعی محاوره ای خود را به راحتی توسط شرکت ها در سراسر جهان مصرف کنند. Cognigy، در بیانیه ای. ما مطمئن هستیم که این آخرین دستاورد شریک، توانایی شرکت ها را برای تغییر عملیات خدمات مشتری و ارائه تجربیات استثنایی تسریع خواهد کرد.


جیک زبوروسکی، مدیر کل پلتفرم Microsoft Azure در مایکروسافت، در بیانیه‌ای گفت: «Microsoft Azure Marketplace به مشتریان در سرتاسر جهان اجازه می‌دهد راه‌حل‌های نرم‌افزاری را که دارای گواهینامه و بهینه‌سازی برای اجرا بر روی Azure هستند، کشف، امتحان و اجرا کنند.» Azure Marketplace به راه‌حل‌هایی مانند پلتفرم هوش مصنوعی مکالمه Cognigy کمک می‌کند تا مشتریان و بازارهای بیشتری را جذب کند.



[ad_2]

Source link