Uncategorized

Informatica رابطه با AWS را گسترش می دهد

[ad_1]

Informatica، یک ارائه دهنده مدیریت داده های ابری، با خدمات وب آمازون (AWS) Bedrock، HealthLake و S3 یکپارچه شده است.

ادغام Informatica با سرویس هوش مصنوعی مولد AWS Bedrock، که مدل‌های پایه (FM) شرکت‌های پیشرو هوش مصنوعی را از طریق یک API برای ساخت و مقیاس‌بندی برنامه‌های هوش مصنوعی مولد در دسترس قرار می‌دهد. با قابلیت‌های گسترده مدیریت داده‌های ابر مدیریت داده هوشمند (IDMC) مبتنی بر هوش مصنوعی Informatica، از جمله کاتالوگ، یکپارچه‌سازی/مهندسی، یکپارچه‌سازی API/App، کیفیت/قابلیت مشاهده، مدیریت داده اصلی/360 برنامه‌های کاربردی، حاکمیت/حریم خصوصی و بازار، پلتفرم از مشتریان Amazon Bedrock با داده های قابل اعتماد و زمینه غنی شده برای بهبود دقت موارد کلیدی استفاده از هوش مصنوعی مولد پشتیبانی می کند.

Informatica گواهینامه AWS را برای ادغام IDMC با AWS HealthLake به دست آورده است تا به شرکت های مراقبت های بهداشتی و علوم زیستی کمک کند تا داده های سلامت را در چند دقیقه ذخیره، تبدیل، تراکنش و تجزیه و تحلیل کنند. علاوه بر این، با شتاب‌دهنده‌های IDMC Master Data Management Healthcare برای Provider/Payer 360، مشتریان می‌توانند داده‌های اصلی را برای AWS HealthLake هماهنگ کنند.

Informatica به عنوان شریک راه اندازی آمازون S3 Access Grants نامگذاری شده است، یک ویژگی جدید کنترل دسترسی سرویس ذخیره سازی ساده آمازون (Amazon S3) که به مشتریان کمک می کند مجوزهای Amazon S3 را برای دریاچه های داده خود در مقیاس مدیریت کنند، با تاریخچه حسابرسی دقیق در AWS CloudTrail. این ادغام که در Amazon S3 از طریق Cloud Data Marketplace IDMC و تهیه خط‌مشی خودکار ذخیره می‌شود، دسترسی سلف سرویس ساده‌شده به داده‌های Amazon S3 را بهبود می‌بخشد و در عین حال حفاظ‌های مدیریتی در مقیاس سازمانی را فراهم می‌کند.

Jitesh Ghai، مدیر ارشد محصول Informatica گفت: “ما به طرز باورنکردنی از اینکه چگونه همکاری ما با AWS به رشد خود ادامه می دهد، تشویق می شویم، در حالی که تخصص و نوآوری مشترک ما به حادترین نقاط درد ابر، داده ها و هوش مصنوعی مشتریان مشترک ما می پردازد.” در یک بیانیه. «این جدیدترین ادغام‌ها بین IDMC و AWS به مشتریان و کاربران نهایی بیشتر، به‌ویژه آن‌هایی که در صنایع به شدت تحت نظارت هستند، قدرت می‌دهد تا با اطمینان به داده‌های قابل اعتماد دسترسی داشته باشند، مهاجرت کنند و مدیریت کنند تا عملیات را ساده‌تر کنند و تصمیمات هوشمندانه‌تری را برای بهبود نتایج کسب‌وکار مطلع کنند.»

با AWS، Informatica در حال توسعه راه‌حل‌هایی است که امنیت و حریم خصوصی داده‌ها را در خط مقدم قرار می‌دهد تا مشتریان بتوانند راه‌حل‌های مدیریت داده و هوش مصنوعی را بسازند و به کار گیرند. این راه‌حل‌ها پایه و اساس بسیاری از سفرهای مدرن‌سازی و مولد مبتنی بر هوش مصنوعی، و آخرین ادغام‌های Informatica با AWS هستند. سوامی سیواسوبرامانیان، معاون داده و هوش مصنوعی در AWS در بیانیه‌ای گفت: تعهد مشترک ما به حفظ سطح بالایی در ارائه تجربیات متحول کننده مشتری را تقویت می‌کنیم.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link