Uncategorized

Zoom، Zoom Surveys را راه اندازی کرد

[ad_1]

Zoom امروز Zoom Surveys را راه‌اندازی کرد تا به شرکت‌ها کمک کند نظرسنجی‌ها و نظرسنجی‌ها را ایجاد و ویرایش کنند و آنها را با کارمندان، مشتریان و غیره به اشتراک بگذارند.

Zoom Surveys قابلیت‌های Zoom در جلسه و وبینار را با یک گزینه مستقل گسترش می‌دهد. اکنون، کاربران می توانند از طریق پیوندها با مخاطبان خود تعامل داشته باشند و نتایج جمع آوری شده را بدون هزینه اضافی برای مشتریان Zoom One و Zoom Contact Center جمع آوری کنند.

ویژگی های کلیدی Zoom Surveys شامل موارد زیر است:

  • سفارشی سازی: شرکت ها می توانند بنر تصویر را با لوگو یا برند بصری خود سفارشی کنند و همچنین رنگ پس زمینه را از محدوده از پیش تعریف شده انتخاب کنند یا کد رنگ خود را اضافه کنند.
  • صاحبان نظرسنجی منطقی پرش سؤال می توانند مسیرهای منحصر به فردی را برای هر پاسخ دهنده بر اساس پاسخ های آنها ایجاد کنند.
  • نظرسنجی پیش‌فرض: کاربران می‌توانند یک نظرسنجی پیش‌فرض تنظیم و تعریف کنند تا به‌طور خودکار برای همه شرکت‌کنندگان در جلسه و وبینار شرکت کند.
  • نمایش نتایج پیشرفته: صاحبان نظرسنجی می‌توانند نتایج را به روش‌های مختلف، با یک مرور کلی پاسخ جامع از همه داده‌های جمع‌آوری‌شده، یا بر اساس جلسه، وبینار، پیوند یا پاسخ‌های فردی، جمع‌آوری کنند.
  • کتابخانه دیجیتال تک: همه نظرسنجی ها و نظرسنجی ها را می توان در کتابخانه شخصی هر کاربر ایجاد و بررسی کرد.

Zoom Surveys گسترش پلتفرم همکاری و بهره‌وری Zoom، از جمله چت تیمی، تخته سفید، تلفن، زمان‌بندی، کلیپ‌ها و Workvivo است.

دارین براون، رئیس محصول برای برنامه‌های بهره‌وری در زوم، در بیانیه‌ای گفت: «مردم سبک‌های کاری و سبک‌های جلسات متفاوتی دارند و ما می‌خواستیم تعامل مشتریان خود را با تمام مخاطبانشان آسان‌تر کنیم، نه فقط با کسانی که در جلسات شرکت می‌کنند». . با Surveys، کاربران به راحتی می توانند در مورد هر موضوعی که نیاز دارند، از کسانی که بیشترین اهمیت را دارند، بدون نیاز به تماس غیرضروری برای بحث و گفتگو، نبض سریع دریافت کنند.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link