[ad_1]
iQor، ارائهدهنده خدمات مدیریت شده تعامل با مشتری و راهحلهای پردازش کسبوکار مبتنی بر فناوری، از پلتفرم CXone CXone CXone CX استفاده میکند.
iQor CXone را در Symphony گنجانده است [AI]، اکوسیستم هوش مصنوعی مولد آن، برای بهبود تجربه مشتری با تجزیه و تحلیل و پاسخ های بلادرنگ.
“همکاری ما با NICE توانایی ها و چابکی CX ما را برای ارائه تجربیات بی نظیر مشتری برای مشتریان خود در همه بخش ها افزایش داده است، که منجر به تعامل هماهنگ بین عنصر انسانی و فناوری می شود. این سهولت انجام تجارت، تعهد ما به نوآوری و تعالی در مشتری را تایید می کند. پرابهجوت سینگ، مدیر ارشد دیجیتال iQor در بیانیه ای گفت.
بری کوپر، رئیس بخش CX در NICE، در بیانیهای گفت: «همکاری ما با iQor اهمیت درک سفر مشتری از پایان به انتها را نشان میدهد. “قابلیت سفارشی سازی CXone به BPO امکانات نامحدودی برای موفقیت در سطح بالا و تعیین استاندارد برای CX استثنایی می دهد.”
[ad_2]
Source link