[ad_1]
Jurny، ارائهدهنده راهحل مبتنی بر هوش مصنوعی برای خودکارسازی هتلها و عملیات اجاره کوتاهمدت، سیستم هوش مصنوعی چند عامله خود را با عوامل تخصصی هوش مصنوعی راهاندازی کرده است تا بدون دخالت انسان، وظایف خاصی مانند خدمات دربان و ارتباطات مهمان را انجام دهند.
سیستم چند عاملی Jurny شبکهای از چندین عامل هوش مصنوعی است که میتوانند به تنهایی استدلال کنند و تصمیم بگیرند، از جمله یک عامل نگهبان محلی، یک نماینده ارتباط مهمان، یک عامل تضمین کیفیت، یک عامل گزارشدهنده، یک نماینده فروش بالا، و بیشتر. این عوامل برای انجام وظایف پیچیده با یکدیگر ارتباط و تعامل دارند.
این سیستم فقط با پلت فرم داده متمرکز و یکپارچه عمودی Jurny امکان پذیر است.
لوکا زامبلو، مدیرعامل جورنی، در بیانیهای گفت: فناوری هوش مصنوعی چند عاملی ما نقطه عطفی برای صنعت مهماننوازی است. این یک تغییر لرزه ای را نشان می دهد، تعامل ما با فناوری و مدیریت دارایی را متحول می کند و فرصت های جدیدی را که قبلاً نداشتیم را باز می کند.
[ad_2]
Source link