Uncategorized

Kustomer به معرفی Kustomer IQ Agent Assist

[ad_1]

Kustomer، ارائه‌دهنده پلتفرم خدمات مشتری، امروز Kustomer IQ Agent Assist را راه‌اندازی کرد که جدیدترین در مجموعه محصولات IQ خود است.

با توجه به اینکه 83 درصد از سازمان‌ها می‌گویند که هوش مصنوعی اولویت اصلی است و 81 درصد از مشتریان انتظار دارند که برندها آنها را بشناسند، شرکت‌های امروزی به بهترین قابلیت‌های مجهز به هوش مصنوعی در کلاس نیاز دارند که داده‌ها و بینش‌های قوی مورد نیاز برای شخصی‌سازی و ارتقای کلی را فراهم کند. براد بیرنبام، مدیرعامل Kustomer در بیانیه ای گفت: تجربه مشتری. “هوش مصنوعی کلید تغییر تعامل مشتری است و KIQ Agent Assist یک پیشرفت نسل بعدی است که عوامل خدمات مشتری را با ابزارهای لازم برای حل مشکلات مشتری با سرعت، دقت و کارایی بی‌نظیر توانمند می‌کند و رضایت و وفاداری مشتری را در این فرآیند افزایش می‌دهد. “

KIQ Agent Assist یک کوپیلوت هوش مصنوعی با قابلیت شخصی سازی ارتباطات خودکار است. این مجموعه از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بر روی پلت‌فرم CRM Kustomer ساخته شده است و از ادغام با مدل‌های زبان بزرگ OpenAI (LLM) و آمازون ترنسلیت برای ایجاد تجربیات شخصی‌شده و آگاه از مشتری در مقیاس استفاده می‌کند.

با KIQ Agent Assist، شرکت ها می توانند کارهای زیر را انجام دهند:

  • توانمندسازی عوامل با پیام‌های ارتباطی فوری که توسط هوش مصنوعی مولد هدایت می‌شوند و از پایگاه‌های دانش داخلی استفاده می‌کنند.
  • با ارتباطات پیشرفته، گسترش خودکار پیام ها یا مختصر کردن آنها، بهبود دستور زبان و تصحیح املا، شهرت برند را ارتقا دهید.
  • پیام ها را بین نمایندگان و مشتریان به بیش از 53 زبان محبوب ترجمه کنید.
  • مکالمات طولانی را برای مصرف خلاصه کنید و خلاصه ها را به طور یکپارچه بین چت بات ها و نمایندگان یا بین نمایندگان انتقال دهید تا از تداوم و زمینه اطمینان حاصل شود.
پوشش های CRM

[ad_2]

Source link