Uncategorized

NICE نسخه پاییزی CXone را راه اندازی کرد

[ad_1]

NICE نسخه پاییزی CXone 2023 را راه‌اندازی کرده است، هوش مصنوعی و اتوماسیون را گسترش داده و باز بودن را در سراسر پلتفرم CXone افزایش می‌دهد.

CXone با پیشرفت‌های عمده در مسیریابی هوش مصنوعی و Enlighten AutoSummary، اکنون قابلیت‌های خلاصه خودکار کاملاً خودکار را ارائه می‌کند که کاملاً بومی هستند و از تعاملات صوتی و دیجیتالی با هوش مصنوعی مولد برای خودکار کردن خلاصه‌های عینی برای هر تعامل با مشتری پشتیبانی می‌کنند. CXone AutoSummary مدل‌های CX AI صنعت خاص Enlighten را با LLM ترکیب می‌کند. علاوه بر این، با این نسخه، سازمان‌ها می‌توانند مشتریان را با عوامل بر اساس احساسات و با شخصی‌سازی شدید ارتباط برقرار کنند.

با این نسخه، NICE گزینه‌های فروشنده فضای ذخیره‌سازی ابری گسترده را ارائه می‌کند. علاوه بر گزینه ذخیره سازی AWS، CXone اکنون یک گزینه ذخیره سازی با Microsoft Azure دارد. NICE همچنین توانایی منحصر به فرد برنامه های CXone را برای کار با هر ACD، در محل یا در فضای ابری اعلام کرده است.

True to Interval (TTI) جدید NICE سازمان ها را قادر می سازد تا چالش های منحصر به فرد کانال های دیجیتال را در نظر بگیرند و پیش بینی و برنامه ریزی را متحول کنند. پیش‌بینی‌ها و زمان‌بندی‌های TTI با در نظر گرفتن تعاملات ناهمزمان و دوره‌ای. داشبورد جدید CXone دید و سهولت استفاده را بهبود می بخشد و داده های پیچیده را به بینش های تجاری قابل هضم تقسیم می کند.


“هوش مصنوعی در حال ایجاد یک اثر موج دار است که سازمان ها را برای ایجاد همگرایی کامل دارایی های CX ایجاد می کند. همانطور که سازمان ها هوش مصنوعی را اتخاذ می کنند، متوجه می شوند که تنها راه انجام آن با یک پلت فرم تعامل محور فراگیر است. با انتشار جدید پاییز، CXone است. بری کوپر، رئیس بخش CX در NICE در بیانیه ای گفت: اکنون تنها پلتفرمی است که می تواند به عنوان پایه و اساس استراتژی CX AI هر سازمانی عمل کند.



[ad_2]

Source link