Uncategorized

Salesforce مکالمات یکپارچه را برای WhatsApp راه اندازی کرد

[ad_1]

Salesforce امروز Unified Conversations را برای WhatsApp راه‌اندازی کرد که تبلیغات یک طرفه بازاریابی یا درخواست‌های خدمات را به مکالمات پویا و دو طرفه از یک شماره واتس‌اپ تبدیل می‌کند.

اکنون، به‌جای مدیریت رشته‌های جداگانه برای تبلیغات و پشتیبانی، مشتریان می‌توانند به‌طور خودکار تبلیغات شخصی‌سازی شده بازاریابی و پشتیبانی فردی را در یک چت واتس‌اپ دریافت کنند. شرکت ها می توانند از داده های ذخیره شده در Salesforce از بیش از 900 هاب خود در واتس اپ برای ارائه مکالمات شخصی استفاده کنند.

استیو هاموند، معاون اجرایی و مدیر کل شرکت گفت: با بیش از 2 میلیارد نفر که امروزه از واتس اپ استفاده می کنند، مکالمات یکپارچه جدید Salesforce برای واتس اپ به برندها این امکان را می دهد تا با مشتریان خود در جایی که هستند ارتباط برقرار کنند و یک تجربه واحد، متصل و قابل اعتماد داشته باشند. Salesforce Marketing Cloud، در بیانیه ای. این به برندها کمک می کند تا موانع را در سراسر شرکت خود بشکنند و روابط قوی تری در طول سفر مشتریان خود ایجاد کنند، از جمله انتقال طبیعی از بازاریابی به تیم های خدماتی، با ارسال پیام مناسب به مشتریان، بدون توجه به اینکه در کجای سفر مشتری هستند، در زمان مناسب. و در زمینه مناسب.”

Unified Conversations for WhatsApp توسط Salesforce Data Cloud پشتیبانی می‌شود و به بازاریابان و نمایندگان خدمات این امکان را می‌دهد تا از نمایه مشترک مشترک مشتری استفاده کنند و زمینه لازم برای ارائه تجربیات قابل اعتماد را در یک موضوع چت به دست آورند.

با استفاده از این برنامه، بازاریابان می‌توانند مخاطبان را تقسیم‌بندی کنند و برای کمپین‌های بازاریابی محتوا ایجاد کنند، در حالی که به نمایندگی‌های خدمات پنجره‌ای به تعاملات مشتریان می‌دهند تا با استفاده از یک شماره واتس‌اپ، بهترین اقدامات بعدی را پیشنهاد کنند.

در داخل یک مکالمه واتساپ، سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند برنامه‌ریزی، تأیید، و پشتیبانی بعدی را برای رویه‌ها و قرار ملاقات‌ها ارائه دهند. مؤسسات خدمات مالی می توانند با ارائه یک تجربه واحد در واتس اپ برای تأیید فعالانه و ارائه کمک برای تراکنش های غیرعادی، از تقلب جلوگیری کنند. و مسافران می‌توانند به پیشنهادات سفر شخصی‌شده پاسخ دهند و تجربه‌های رزرو را از طریق اعلان‌های دارای ربات چت در واتس‌اپ پاسخ دهند.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link