Uncategorized

خروس ابر مراقبت از مشتری را راه اندازی کرد

[ad_1]

Khoros، ارائه‌دهنده نرم‌افزار تعامل دیجیتال با مشتری، Cloud مراقبت از مشتری Khoros را راه‌اندازی کرده است که ربات‌ها، دانش سلف‌سرویس و پشتیبانی نماینده را در یک تجربه مشتری مکالمه با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و اتوماسیون مولد برای ارائه بهترین پاسخ‌ها و اطلاعات به مشتریان متحد می‌کند. .

Khoros Customer Care Cloud همچنین شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا داده‌های با ارزش بالا را از هر تعامل با مشتری در یک سیستم ایمن و خودآموز آزاد کنند.

Khoros با جفت کردن genAI با داده‌های گفتگوی دنیای واقعی، چارچوب هماهنگ‌سازی و ابزارهای تعامل همه‌کانالی، مراقبت خودکار سلف‌سرویس را باز می‌کند.


کریس ترانکویل، مدیرعامل خروس، در بیانیه‌ای گفت: «امروز یک لحظه مهم برای آینده خدمات مشتریان و شرکت ما است. “ابر مراقبت از مشتری Khoros فقط کارایی نویدبخش نیست. ما در حال ایجاد یک تغییر پارادایم هستیم که در آن امکان پذیر است تا 80 درصد از مشکلات مشتری بدون یک نماینده حل شود و در عین حال تجربه مشتری سلف سرویس را تغییر دهد. این نه تنها نشان دهنده یک تحول در خدمات مشتری است، بلکه تغییری است که سلف سرویس را به گزینه مطلوب تبدیل می کند و صرفه جویی گسترده ای را در مرکز تماس ارائه می دهد. این پلت فرم نقطه اوج سال ها نوآوری و گواهی بر قدرت دگرگون کننده هوش مصنوعی مولد ترکیبی خواهد بود. با مجموعه تعامل دیجیتالی با مشتری در کلاس سازمانی ما. من در مورد این مرز بعدی برای مشتریان خود و خروس بسیار هیجان‌زده هستم.”



[ad_2]

Source link