Uncategorized

شرکای پلتفرم درج آگهی با castLabs

[ad_1]

پلتفرم درج آگهی و castLabs، ارائه‌دهنده فناوری ویدیوی دیجیتال، نیروهای خود را برای ارائه راه‌حل درج آگهی هدایت‌شده توسط سرور (SGAI) برای صنعت پخش و OTT متحد کرده‌اند.

این همکاری پخش کننده ویدیوی PRESTOplay castLabs را با فناوری AdBlendr SGAI AIP ترکیب می کند.

Laurent Potesta، مدیر عامل پلتفرم Ad Insertion در بیانیه‌ای گفت: «ما از آغاز این همکاری استراتژیک با castLabs برای معرفی AdBlendr، یک راه‌حل تغییر دهنده بازی که نشان‌دهنده تکامل بعدی در فناوری تبلیغات ویدیویی دیجیتال است، هیجان‌زده هستیم. “با ترکیب تخصص و محصولات خود، هدف ما تسریع پذیرش بازار درج آگهی هدایت‌شده توسط سرور، به‌ویژه با قیمت‌گذاری بسته‌ای است. رویکرد ما شامل ارائه بهترین پخش‌کننده ویدئویی در کلاس است که قادر به پشتیبانی یکپارچه از پخش صحیح تبلیغات است، همانطور که همچنین جنبه‌های اصلی هدف‌یابی، ردیابی تبلیغات و ویژگی‌های قابلیت مشاهده، همه با راه‌حل خلاقانه و مخرب SGAI AdBlendr یکپارچه شده‌اند.

کریستف کیند، رئیس مشارکت‌های جهانی و توسعه بازار در castLabs، در بیانیه‌ای گفت: “ما از همکاری با پلتفرم Ad Insertion برای آوردن AdBlendr به بازار هیجان‌زده هستیم.” «با قابلیت‌های ارائه ویدیوی ممتاز و فناوری نوآورانه SGAI AIP، ما مطمئن هستیم که AdBlendr روشی را متحول خواهد کرد که تبلیغ‌کنندگان به مخاطبان خود دسترسی پیدا می‌کنند و ارائه‌دهندگان محتوا از محتوای آنها درآمدزایی می‌کنند.»

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link