Uncategorized

Veritone مجموعه اطلاعاتی تبلیغات و محتوا را افزایش می دهد

[ad_1]

Veritone مجموعه اطلاعات تبلیغاتی و محتوایی خود را بهبود بخشیده است تا از حریم خصوصی داده ها حمایت کند و در عین حال به محافظت از درآمدهای تبلیغاتی کمک کند.

مجموعه اطلاعات تبلیغاتی و محتوایی Veritone مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به سازمان‌های رسانه‌ای، تبلیغ‌کنندگان و پخش‌کنندگان کمک می‌کند تا محتوا، کمپین‌های تبلیغاتی و جذب مخاطب خود را بهینه کنند. این پلتفرم هوش مصنوعی aiWARE شرکت Veritone را برای نظارت بر رسانه، کشف محتوا، تأیید آگهی و قابلیت‌های تجزیه و تحلیل استفاده می‌کند.

پیشرفت‌های مجموعه اطلاعاتی تبلیغات و محتوای Veritone به مشتریان این امکان را می‌دهد تا کارهای زیر را انجام دهند:

  • برای جمع‌آوری اطلاعات آماری از ترافیک وب، با Attribute Pixel بر از دست رفتن جزئیات از Google Analytics GA4 غلبه کنید.
  • ارزش سرمایه‌گذاری‌های تبلیغاتی خطی مشتریان خود را با شاخص‌سازی افزایش صنعت، که داده‌های عملکرد نسبی تقسیم‌بندی شده بر اساس دسته صنعت و منطقه را ارائه می‌دهد، نشان دهند.
  • با Google Big Query Connection، یک گردش کار خودکار برای اشتراک‌گذاری داده‌های وب، اطلاعات بینش مهم را بازیابی کنید.
  • از طریق ویژگی جدید فهرست تماشای Kickstarter در Veritone Discovery، ایجاد فهرست‌های پیگیری سفارشی و گزارش‌های جمع‌بندی شده را که مستقیماً به صندوق ورودی تحویل داده می‌شوند، به‌طور خودکار انجام دهید.

شان کینگ، مدیر کل Veritone Media and Entertainment گفت: «آخرین پیشرفت‌های Veritone در محتوای تبلیغاتی و مجموعه اطلاعاتی ما، مشتریان ما را قادر می‌سازد تا با روش‌های مدیریت رسانه جدید مبتنی بر هوش مصنوعی سازگار شوند و با ابزارهای پیچیده‌ای که به آنها در افزایش درآمد تبلیغاتی کمک می‌کند، رهبری کنند.» ، در یک بیانیه. «پیشرفت‌های جدید ما حریم خصوصی و امنیت داده‌ها را در اولویت قرار می‌دهد و بینش‌های تقریباً فوری را برای پخش‌کنندگان فراهم می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا ارتباطات مبتنی بر داده‌ها را بین قرار دادن آگهی و تأثیر مخاطب برقرار کنند.»

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link