Uncategorized

گلس باکس Voice of the Silent Solution را راه اندازی کرد

[ad_1]

Glassbox، ارائه‌دهنده هوش تجربه دیجیتال برای برنامه‌های کاربردی وب و موبایل، امروز راه‌حل Voice of the Silent (VoS) خود را راه‌اندازی کرد و داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط برنامه‌های VoC سنتی را که به‌طور متوسط ​​تنها ۴ درصد از مشتریان را بازخورد می‌گیرند، گسترش داد.

راه حل VoS Glassbox از هوش مصنوعی برای ارتباط بازخورد مشتری با داده های تجربه دیجیتال در 100 درصد مشتریان استفاده می کند. همچنین کاربران با تجربیات مشابه را شناسایی کرده و آنها را با هم گروه بندی می کند. این تضمین می‌کند که امتیازات بازخورد نه تنها نشان‌دهنده مشتریانی است که بازخورد ارائه کرده‌اند، بلکه همه مشتریانی را با همان تجربه نشان می‌دهند.

یارون گوئتا، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری گلس باکس، در بیانیه ای گفت: «مدل فعلی برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل بازخورد مشتریان محدود و یکنواخت است. “راه حل Voice of the Silent ما با ارائه بینش های عملی که تجربه جمعی همه مشتریان را منعکس می کند، به این چالش رسیدگی می کند و اطمینان می دهد که هیچ صدایی شنیده نمی شود. با استفاده هوشمندانه از نمونه کوچکی از بازخورد مشتری، الگوریتم های هوش مصنوعی محصول VoS به کسب و کارها برای تولید داده ها قدرت می دهد. -تصمیمات مبتنی بر تصمیمات و افزایش تجربیات مشتری با کسری از بازخوردهای سنتی مورد نیاز.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link