[ad_1]
بروو امروز پلتفرم داده مشتریان Brevo (CDP) و فشار موبایل را به دنبال خریدهای اخیر WonderPush و Octolis و عملکردهای هوش مصنوعی جدید راه اندازی کرد.
Brevo CDP دادههای مشتریان را در کل پشته فناوری یکپارچه و مدیریت میکند و به تیمها قدرت میدهد تا گزارشهای مخاطبان و امتیازات محاسبهشده را به بینشهای عملی تبدیل کنند. توسط بیش از 300 ادغام از پیش ساخته شده پشتیبانی می شود.
Brevo همچنین قابلیتهای هوش مصنوعی خود را گسترش داده است که از دادههای مشتری از پلتفرم Brevo CDP برای خودکارسازی محتوای ایمیل و تعیین زمان مناسب برای ارسال پیام به مشتریان استفاده میکند. قابلیت های جدید هوش مصنوعی شامل موارد زیر است:
- تولید کننده محتوای ایمیل؛
- بهترین زمان تحویل ایمیل در یک پنجره 24 ساعته بر اساس رفتار گیرنده و تعامل تاریخی برای دستیابی به مخاطبان در زمانی که آنها بیشترین استقبال را دارند.
- توانایی تطبیق لحن صدا بسته به موقعیت و تطبیق یادداشتهای کوتاه یا نقاط گلوله در پیامهایی با فرمول مناسب.
- خلاصه چت زنده.
با تقویت قابلیت فشار وب بروو، مشتریان سازمانی Brevo اکنون میتوانند پیامهای کوتاهی را از طریق اعلانهای فشار تلفن همراه ارسال کنند تا اطلاعات مهم مانند فروشهای جدید یا یادآوریهای سبد خرید رها شده را به سرعت منتقل کنند.
[ad_2]
Source link