Uncategorized

Conversica نسل پاسخ متنی را به Conversica Chat اضافه می کند

[ad_1]

Conversica، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های هوش مصنوعی محاوره‌ای برای تیم‌های درآمد سازمانی، Contextual Response Generation را به راه‌حل Conversica Chat خود اضافه کرده است و از قابلیت‌های GPT و بازیابی نسل افزوده (RAG) برای تجربه چت وب پویا و ایمن برای برند استفاده می‌کند.

نسخه جدید مکالمات مربوط به برند را ارائه می‌کند و در عین حال محافظت در برابر پاسخ‌های ناخواسته و توهمات هوش مصنوعی را نیز در بر می‌گیرد. این برنامه صرفاً بر روی داده‌های مشتری آموزش دیده است و از قابلیت‌های RAG برای استفاده از داده‌های خاص مشتری استفاده می‌کند و مکالمات چت پویا را ارائه می‌کند که از طریق مکالمات طبیعی انسان‌مانند، سرنخ‌ها را واجد شرایط می‌کنند.

جیم کاسکاد، مدیرعامل Conversica در بیانیه‌ای گفت: «Conversica به پیشرفت‌های قابل توجهی به‌طور خاص برای شرکت‌های بزرگ‌تر که به نمایندگی دقیق برند و تبادلات انسانی قدرتمند در مقیاس با مکالمات مبتنی بر هوش مصنوعی انسان‌مانند، پویا و آگاه از زمینه‌ای در اولویت هستند، ادامه می‌دهد.» . “راه‌حل‌های چت در چشم‌انداز دیجیتال امروزی همه‌جانبه شده‌اند. با این حال، برای شرکت‌های Fortune 100، استفاده از فناوری‌های چت مبتنی بر هوش مصنوعی مولد تا کنون یک چالش پیچیده باقی مانده است. Conversica Chat راه‌حلی برای مشتری خاص و تک مستاجر ارائه می‌دهد که مطابق مقررات و مقررات را ارائه می‌دهد. تجربه‌های یکپارچه GPT که منجر به مکالمه‌های ایمن با نام تجاری برای تیم‌های درآمد سازمانی می‌شود. ما آماده هستیم تا نحوه تعامل شرکت‌ها با چت مبتنی بر هوش مصنوعی را بازتعریف کنیم و استاندارد جدیدی را برای برتری در سخت‌ترین محیط‌ها ایجاد کنیم.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link