Uncategorized

Pipeliner برای ارنست اف. مارانی به علامت ضربه می زند

[ad_1]

تصویر ویژه مقاله

Eشرکت rnest F. Mariani یک تامین کننده تجهیزات و قطعات مواد غذایی و آشامیدنی است که به خدمات عالی به مشتریان، تحویل سریع و نصب و تعمیر متخصص می بالد. شرکت مستقر در سالت لیک سیتی اخیراً صدمین سال فعالیت خود را جشن گرفت.

در حالی که این شرکت قطعات و سیستم های کامل را از طریق وب سایت خود ارائه می دهد، بسیاری از تجارت آن به فروشندگانش وابسته است. و فروشندگان آن به یک سیستم CRM وابسته هستند که استفاده از آن آسان است و تمام نیازهای آنها را برآورده می کند.

یافتن چنین سیستم CRM یک چالش بود. به گفته کریس موری، مدیر فناوری اطلاعات، طی سال‌های متمادی، این شرکت چند راه‌حل مختلف را امتحان کرد، اما هیچ کدام واقعاً نیازهای فروشندگان خود را برآورده نکردند.

موری توضیح می‌دهد: «ما در تلاش بودیم تا از افراد گروه فروش خود خرید کنیم. من پلتفرم و آموزش را ارائه می‌دهم، اما در عرض شش یا نه ماه می‌دانیم که آیا چیزی محصول خوبی است یا خیر، با توجه به ادامه استفاده از آن.

این مشکل برنامه های قبلی CRM بود – از آنها استفاده نمی شد.

جدیدترین فلاپ سیستم CRM ماریان، سیستمی بود که CRM و عملکرد حسابداری پشتیبان را جفت می کرد. به طور کلی، این سیستم “بسیار دست و پا گیر بود و به خوبی با دفتر ما و کارهای مختلفی که فروشندگان بهتر می خواستند انجام دهند، ادغام نمی شد.”

موری حدود یک سال و نیم پیش شروع به جستجوی جایگزین بهتری کرد و در نهایت Pipeliner CRM را انتخاب کرد که شرکت او در سه ماهه اول سال گذشته اجرا کرد.

موری به یاد می‌آورد: «ما با آنها و آنچه می‌گفتند می‌توانند انجام دهند، احساس راحتی می‌کردیم.

انتقال از راه حل قبلی به Pipeliner حدود سه ماه طول کشید. برای انتقال داده‌های مشتریان ماریان و ادغام نرم‌افزار جدید با سیستم حسابداری قدیمی ماریان، مقداری تلاش لازم بود، اما موری می‌گوید به طور کلی، «همه چیز به آرامی پیش رفت. [Pipeliner] فقط یک عملیات بسیار خوب است.

وقتی با آنها شروع کردیم، می‌دانستم که به دلیل حمایت آنها از خانه خارج شده‌ایم. مردم آنها شگفت انگیز هستند. هر زمان که ما مشکلی داشتیم یا هر چیز دیگری داشتیم، آنها دقیقاً در بالای آن بودند و بدون اینکه نیازی به پرسیدن باشد، پیگیری می کردند.»

موری اضافه می کند که فروشندگان همچنین دریافته اند که راه حل بسیار روان عمل می کند و از آن استفاده می کنند.

او می گوید: «آنها کاملاً Pipeliner را دوست دارند. آنها هر روز در آن هستند و از آن در چندین دستگاه استفاده می کنند. استفاده از آن بسیار آسان است. ادغام با برنامه‌های مختلف ما باعث شده است که آن‌ها از آن استفاده کنند.»

و این منجر به افزایش بهره وری شده است. در واقع، با استفاده از Pipeline CRM در سال گذشته یا بیشتر، فروش تا 10 درصد رشد کرده است، مسئولیت پذیری فروش 50 درصد افزایش یافته است و ارتباطات در سراسر شرکت تا 25 درصد افزایش یافته است.

به همان اندازه مهم، مدیران ماریان، Pipeliner را شریک تجاری خوبی می دانند. در مقایسه با سایر شرکت های نرم افزاری که در 30 سال گذشته با آنها سروکار داشته ام، [Pipeliner’s] ارتباط بهترین بوده است وقتی می گویند چیزهایی قرار است اتفاق بیفتد، آنها را بر اساس جدول زمانی که پیش بینی می کنند انجام می دهند. و آنها آموزش های باورنکردنی برای فرآیندها و محصولات جدیدی که در دسترس قرار می گیرند، دارند. موری می‌گوید تیم پشتیبانی آنها عالی است.

به گفته موری، فروشندگان دوست دارند که راه حل Pipeliner طیف گسترده ای از قابلیت ها از جمله مدیریت سرنخ، مدیریت خط لوله و مدیریت تماس را ارائه می دهد. علاوه بر این، Pipeliner می تواند خرید مشتری را با هم مقایسه کند. اگر یکی از مشتریان برخی از اقلامی را که یک مشتری مشابه خریداری می کند، خریداری نمی کند، شرکت از آن اطلاعات برای ارتقای فروش و گزینه ها برای آن شرکت استفاده می کند. Pipeliner همچنین هزینه‌های کسب کسب‌وکار را محاسبه می‌کند، اهدافی را که فروشندگان برای خود تعیین می‌کنند ارزیابی می‌کند و بررسی می‌کند که آنها از فرصت‌ها و سرنخ‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند، و حتی درصد بسته شدن فروشندگان را تعیین می‌کند.

به گفته موری، از آنجایی که Pipeliner دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است – در صدها نفر – فروشندگان ماریانی شروع به استفاده کامل از عملکرد آن نکرده‌اند. ما حتی سطح را خراش نداده ایم، و [Pipeliner is] همیشه چیزهای جدید اضافه می کند.»

سود

شرکت ارنست اف ماریان از زمان شروع به کار با Pipeliner CRM کارهای زیر را انجام داده است:

  • رشد فروش تا 10 درصد؛
  • مسئولیت پذیری فروشندگان را تا 50 درصد بهبود بخشید. و
  • ارتباطات شرکت را 25 درصد افزایش داد.
پوشش های CRM

[ad_2]

Source link