Uncategorized

DoubleVerify ایمنی و مناسب بودن نام تجاری را برای تبلیغ کنندگان TikTok گسترش می دهد

[ad_1]

DoubleVerify، ارائه‌دهنده نرم‌افزار اندازه‌گیری، داده و تجزیه و تحلیل رسانه دیجیتال، ۱۶ دسته‌بندی ایمنی و مناسب بودن نام تجاری را برای تبلیغ‌کنندگان TikTok ارائه کرده است تا از فیلترهای موجودی جدید TikTok – حساسیت عمودی و حذف دسته‌ها پشتیبانی کند.

با این نسخه، شرکت‌ها می‌توانند از دسته‌های محتوای جدید در کنترل حذف دسته برای فیلتر موجودی TikTok استفاده کنند: قمار و قرعه‌کشی، محتوای جوانان، بازی‌های ویدیویی خشونت‌آمیز، و ورزش‌های رزمی. این دسته بندی گسترده، بینش اندازه گیری بهتری را در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد و از موضوعات حساس محافظت بیشتری می کند.

این نسخه همچنین شامل 11 دسته عمودی برای فیلتر موجودی حساسیت عمودی در بخش‌های مختلف، از جمله حیوانات خانگی، غذا، زیبایی، مد، فناوری و مخابرات، خدمات مالی، سفر، خودرو، بازی، خدمات حرفه‌ای و سرگرمی خواهد بود.

مارک زاگورسکی، مدیرعامل DoubleVerify در بیانیه‌ای گفت: «ما هیجان‌زده هستیم که همکاری خود را با TikTok گسترش دهیم زیرا سرمایه‌گذاری‌های تبلیغاتی همچنان در این پلتفرم رشد می‌کنند. “با توجه به استراتژی نوآوری مشتری محور خود، ما در حال راه اندازی 16 دسته بندی ایمنی و مناسب بودن نام تجاری هستیم که انواع محتوای منحصر به فرد و عمودهای صنعت را پوشش می دهد. تبلیغ کنندگان می توانند با استفاده از دسته بندی های طبقه بندی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی DV از محافظت از ارزش ویژه برند اطمینان حاصل کنند و تبلیغات خود را با آنها هماهنگ کنند. محتوای مناسب در TikTok با توجه به نیازها و اهداف خاص هر برند.”

DV’s Universal Content Intelligence یک موتور طبقه‌بندی است که تمام انواع محتوای کلیدی، از جمله عناصر دیداری، صوتی، گفتار، متن و پیوند را تجزیه و تحلیل می‌کند. علاوه بر این، اطلاعات جهانی محتوای DV، محتوا را بر اساس تعاریف خط‌مشی طبقه‌بندی می‌کند و از هوش مصنوعی برای ارائه طبقه‌بندی، پوشش و حفاظت تبلیغ‌کنندگان در مقیاس استفاده می‌کند.

Chen-Lin Lee، رئیس جهانی مشارکت‌های اندازه‌گیری و داده در TikTok در بیانیه‌ای گفت: «TikTok به طور مداوم در حال ساخت و اصلاح راه‌حل‌های ایمنی و مناسب بودن نام تجاری ما برای تبلیغ‌کنندگان است و در حال تکامل است تا از نیازهای نوظهور جلوتر بماند». «ما از شراکت با ارائه‌دهنده اندازه‌گیری شخص ثالث مورد اعتماد DoubleVerify برای تکمیل فیلتر موجودی TikTok خود هیجان زده‌ایم و مناسب بودن نام تجاری جدید ما حذف دسته‌ها و حساسیت عمودی را کنترل می‌کند تا تبلیغ‌کنندگان به ابزارهایی که آنها را قادر می‌سازد تا با جامعه ما ارتباط برقرار کنند، مطمئن باشند.»

در سال 2021، DV قابلیت مشاهده، تقلب و اندازه‌گیری درون جغرافیایی تبلیغات را در TikTok منتشر کرد. در سال 2022، DV همکاری خود را با TikTok گسترش داد تا به تبلیغ کنندگان پس از کمپین تبلیغاتی، ایمنی و اندازه گیری مناسب بودن نام تجاری را ارائه دهد. در سال 2023، DV پشتیبانی از محتوای TikTok Photo Mode را منتشر کرد و به عضویت رسمی برنامه شریک بازاریابی TikTok با تخصص در ایمنی و مناسب بودن برند تبدیل شد.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link