Uncategorized

لینکدین به مخاطبان شبیه خود پایان می دهد

[ad_1]

تصویر ویژه مقاله

LinkedIn امروز شرکت Lookalike Audiences را متوقف کرد و بر روشی که کسب‌وکارها تبلیغات خود را در این پلتفرم هدف قرار می‌دهند، تأثیر گذاشت.

با این اقدام، دیگر نمی‌توان مخاطبان مشابه جدیدی ایجاد کرد و مخاطبان مشابه موجود را دیگر نمی‌توان ویرایش یا به‌روزرسانی کرد. کمپین‌های فعال با استفاده از مخاطبان مشابه با استفاده از مخاطبان ثابت به ارائه خود ادامه خواهند داد.

به جای مخاطبان Lookalike، لینکدین توصیه می کند که بازاریابان برای فهرست تماس، تبدیل، یا منابع داده فرم نسل اصلی و گسترش مخاطب یا مخاطبان همسان و هدف گذاری ویژگی لینکدین، مانند مهارت یا علاقه، به مخاطبان پیش بینی کننده مراجعه کنند.

لینکدین در بیانیه‌ای گفت: «این گزینه‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان مشابهی را افزایش دهید و به آن‌ها دسترسی پیدا کنید و خریدارانی را شناسایی کنید که به احتمال زیاد عمل می‌کنند.

مخاطبان پیش‌بینی‌کننده از Forms Gen Lead، تبدیل‌های با استفاده از Insight Tag یا Conversions API، یا فهرست‌های مخاطبین به‌عنوان منبع داده‌های مخاطبان برای دستیابی به مخاطبانی با ویژگی‌های مشابه که احتمالاً تبدیل می‌شوند، استفاده می‌کنند. برای ایجاد یک مخاطب پیشگو، لینکدین منابع داده شرکت و هوش مصنوعی خود را ترکیب می کند. منابع داده شرکت باید 300 عضو یا بیشتر داشته باشند تا مخاطبان پیش بینی ایجاد کنند. لیست مخاطبین باید حداقل 300 ردیف و حداکثر 300000 ردیف داشته باشد. در حال حاضر، فقط فهرست‌های مخاطبین که مستقیماً با استفاده از فایل‌های CSV در Campaign Manager آپلود شده‌اند، می‌توانند به عنوان منابع داده استفاده شوند. فرم‌های Conversion یا Lead Gen باید بیش از 300 عضو داشته باشند. برای هر حساب تبلیغاتی محدودیت 30 مخاطب پیش بینی وجود دارد.

«گسترش مخاطب» در درجه اول از جمعیت‌شناسی حرفه‌ای استفاده می‌کند که می‌تواند با بخش‌های مخاطب منطبق ترکیب شود، به‌عنوان منبع داده برای دستیابی به مخاطبی با ویژگی‌های مشابه با مخاطبان هدف.

و در حالی که ممکن است انکار مخاطبان Lookalike منفی به نظر برسد، کارول هاولی، مدیر بازاریابی Exclaimer، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های مدیریت امضای ایمیل، معتقد است که این به‌روزرسانی راه را برای ایجاد کمپین‌های تاثیرگذارتر باز می‌کند.

او می‌گوید: «تصمیم LinkedIn برای حذف مخاطبان Lookalike نشان‌دهنده تغییر در بازاریابی دیجیتال به سمت رویکردهای مبتنی بر هوش مصنوعی و داده‌محور است. در حالی که این یک چالش جدید برای برندها و بازاریابان است، همچنین فرصت‌هایی را برای ارائه دقت و کارایی بهتر هدف‌گیری ارائه می‌کند. .

“به عنوان بازاریاب، پیمایش این تغییر مستلزم پذیرش ابزارهای جدید و تطبیق رویکردهای ما، مانند افزایش استفاده از ارتباطات یک به یک مانند [account-based marketing] و تعاملات شخصی راه‌حل‌هایی مانند امضای ایمیل به سازمان‌ها راه ساده و مؤثری را برای دستیابی به مخاطبان هدف و تعامل با آن‌ها با ارائه محتوا و پیام‌هایی که به طور خاص با مخاطبان مورد نظر طنین‌انداز می‌شوند، ارائه می‌دهند، و تأکید زیادی بر کیفیت و ارتباط بیش از حد دسترسی دارند.

او در پایان می‌گوید: “این تغییر یک کاتالیزور عالی برای کسب‌وکارها برای تمرکز بر ایجاد کمپین‌های دقیق‌تر و تاثیرگذار است. بازاریابی دیجیتال مدرن در حال تکامل است و بازاریابان باید سازگار و فعال باقی بمانند تا در میان این تغییرات پیشروی کنند.”

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link