Uncategorized

SAP Emarsys به روز رسانی محصول فوریه 2024 راه اندازی می شود

[ad_1]

SAP Emarsys، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تعامل با مشتری همه‌کانالی، امروز انتشار محصول فوریه 2024 خود را با به‌روزرسانی‌های مهم برای کمک به بازاریابان در ساخت و اجرای کمپین‌های همه‌کاناله مبتنی بر هوش مصنوعی راه‌اندازی کرد.

این به روز رسانی با ارائه عملکرد بیشتر، یکپارچگی یکپارچه، نوآوری همه کانال، زیرساخت مقیاس پذیر و هوش مصنوعی مولد، بر سه عنصر زیر تمرکز دارد:

  1. Omnichannel Excellence، از جمله ادغام آزمایشی با LinkedIn که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا از شبکه بیش از 1 میلیارد کاربر لینکدین استفاده کنند تا با تبلیغات شخصی‌شده، مخاطبان خریدار جدید را جذب کنند و در عین حال جذب سرنخ بی‌وقفه و واردات تماس در زمان واقعی را ارائه دهند. علاوه بر این، پلت فرم SMS اکنون از URL های سفارشی شده پشتیبانی می کند و دامنه های مارک دار را در کمپین های پیامکی فعال می کند. فراتر از آن، ویژگی کیف پول موبایل Emarsys که سال گذشته راه اندازی شد، ارتقا یافته است تا امکان تغییرات پس از راه اندازی و ویژگی تاریخ انقضا را فراهم کند که به بازاریابان کنترل بیشتری می دهد و احساس فوریت را برای مشتریان ایجاد می کند.
  2. هوش بازاریاب از طریق مولد خط موضوع هوش مصنوعی Emarsys، که بازاریابان را قادر می‌سازد تا گنجاندن سوژه‌ها را به طور خودکار در ارتباطات و تعامل با مشتری خود انجام دهند. علاوه بر این، بازاریابان می‌توانند از نظارت بر رویداد بهره ببرند، که یک تفکیک جامع از رویدادهای مشتری برای درک رفتار مشتری و غواصی مستقیم در رویدادهای سطح تماس برای عیب‌یابی مسائلی مانند تحویل‌پذیری فراهم می‌کند.
  3. یک پلتفرم قابل توسعه و قابل توسعه: بازاریابان اکنون می‌توانند از تاکتیک‌های جدید (برنامه‌های اتوماسیون از پیش ساخته شده، کانال‌ها و شخصی‌سازی) برای صنعت خدمات بهره ببرند و به تیم‌های بازاریابی در این زمینه کمک می‌کنند تا یک جریان روان‌سازی را برای مشتریان اجرا کنند. ارتباطات و فرآیندهای خاص برای مخاطبین معمولی مانند یادآوری قرارداد، یا قطع برق، می توانند در مقیاس خودکار و شخصی سازی شوند. علاوه بر این، پلتفرم Emarsys با تاکتیک‌های اضافی برای منشن من، از طریق ادغام با پلتفرم اطلاعات حمایت از مشتری، انعطاف‌پذیرتر و توسعه‌پذیرتر شده است.

ارتقاهای اضافی زیرساخت ابری Emarsys همچنین از مشتریان با مقیاس و قابلیت اطمینان بیشتر پشتیبانی می کند. تا شش برابر سرعت پردازش بیشتر برای بخش های تماس مبتنی بر ابر؛ تطبیق داده های مشتری تا 90 درصد سریعتر در سیستم داده های رابطه ای Emarsys. و توزیع دارایی ایمن تر برای مشتریان با چندین واحد تجاری.

پلتفرم Emarsys مجموعه‌ای از ابزارها و ویژگی‌هایی است که بازاریابان را ارتقا داده و الهام می‌بخشد، و آنها را قادر می‌سازد تا در یک بازار رقابتی و سریع در حال حرکت بهترین باشند. ایجاد هوش مصنوعی تا حد ممکن شفاف، در دسترس و آسان برای استفاده این امکان را فراهم می‌کند. کلسی جونز، رئیس جهانی بازاریابی محصول، گفت: آنها می توانند از هوش مصنوعی به شیوه ای مرتبط، قابل اعتماد و مسئولانه استفاده کنند. در SAP Emarsys، در بیانیه ای.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link