Uncategorized

Freshworks دستاوردهای عظیمی را برای Monos بسته بندی می کند

[ad_1]

تصویر ویژه مقاله

مonos چمدان، کیف، لباس و لوازم جانبی مسافرتی گران‌قیمت را ارائه می‌کند و اولین شرکتی در این دسته است که به دلیل تلاش‌هایش برای کاهش گازهای گلخانه‌ای، گواهی خنثی بودن آب و هوا توسط پروژه تغییر آب و هوا را دریافت کرده است. این یک منبع غرور بزرگ برای شرکت کانادایی است که در ونکوور، بریتیش کلمبیا مستقر است، همانطور که رشد بی‌سابقه‌ای از زمان راه‌اندازی آن در پنج سال پیش تجربه کرده است.

با این رشد، زیرساخت‌های فناوری اطلاعات Monos برای ادامه حمایت از رویکرد مشتری محور خود تلاش کرد. وقتی همه چیز شکست خورد، برخی از مشتریان حتی به ایمیل مستقیم به مدیر عامل شرکت متوسل شدند و این امر آشکار شد که Monos باید تغییرات قابل توجهی ایجاد کند.

Monos اخیراً یک تحول دیجیتالی در عملیات پشتیبانی مشتری خود را به پایان رساند که با اتخاذ راه‌حل‌های خدمات مشتری Freshworks به اوج خود رسید. راه حل های خرید بلیط و پشتیبانی مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی Freshworks به Monos کمک کرده است تا کارایی نماینده را افزایش دهد.

فناوری Freshdesk از چندین روش ارتباطی از جمله ایمیل، چت و کانال های رسانه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام پشتیبانی می کند. Monos همچنین از Freshdesk’s Freddy AI برای قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی خود استفاده می‌کند. همچنین شامل گردش کار خودکار برای عملیات پشتیبانی و ربات‌های گفتگو برای حل سریع سؤالات مشتری است.

با Freshworks، Monos توانست درخواست‌های پشتیبانی را ساده‌سازی کند و پاسخ‌های مربوط به بازپرداخت، برگرداندن و پرس و جوها را در کانال‌های ارتباطی مختلف به‌طور خودکار انجام دهد، مشتریان را راضی کند، در وقت نمایندگان صرفه‌جویی کند و تخصیص منابع را بهینه کند. این راه‌حل‌ها بینش‌های ارزشمندی را در مورد داده‌های مشتری ارائه می‌دهند و به Monos اجازه می‌دهند تا زمینه‌های بهبود را شناسایی کنند تا بتوانند تجربه پشتیبانی مثبتی را برای مشتریان فراهم کنند.

Jacen Cabading، مدیر تجربه مشتری در Monos گفت: «تغییر بازی بود که همه فرآیندهای ما یکپارچه شدند. راه حل های Freshworks نه تنها در زمان و منابع صرفه جویی کرده اند، بلکه به نمایندگان ما قدرت داده اند تا بر روی وظایف استراتژیک تمرکز کنند و به یک محیط کاری رضایت بخش تر کمک کنند. برخی از نمایندگان ما حتی در داخل شرکت ارتقا یافته اند تا در بخش های دیگر کار کنند.”

مجموعه محصولات خدمات مشتری Freshworks به طرق دیگر بر عملکرد Monos تأثیر مثبت گذاشته است. تیم خدمات مشتری به نرخ انحراف 80 درصدی دست یافت که به طور چشمگیری کارایی نماینده را بهبود بخشید. با Freshworks، این شرکت اکنون 3000 ایمیل و 600 چت در روز را تنها با 31 نماینده مدیریت می‌کند و به طور متوسط ​​150 درصد سریع‌تر بلیط‌های پشتیبانی مشتری را حل می‌کند.

در همان زمان، این شرکت اکنون دارای امتیاز رضایت مشتری 86 درصدی (شش امتیاز کامل بالاتر از میانگین صنعت) است.

Monos شهرت خود را برای ارائه یک تجربه مشتری برجسته در طول فروش یک ماهه جمعه سیاه خود در نوامبر گذشته تقویت کرد.

مایک وو، مدیر تجارت الکترونیک و تجربه مشتری در Monos گفت: «ما در طول فروش یک ماهه خود پیش‌بینی می‌کردیم که ترافیک بالایی داشته باشیم، اما زمانی که ترافیک وب‌سایت ما تنها در هفته اول دو برابر شد، از بین رفتیم. «راه حل خدمات مشتری Freshworks به نمایندگان ما کمک کرد تا حجم بالا را بررسی کنند و مسائل پشتیبانی مشتری را به طور یکپارچه مدیریت کنند. ما انتظار داریم شاهد افزایش 4 درصدی در فروش باشیم و به ویژه مفتخریم که از این هدف فراتر رفتیم و افزایش شگفت انگیز 500 درصدی در فروش را تجربه کردیم.

Monos همچنین در میان افزایش 400 درصدی ترافیک سایت در همان رویداد جمعه سیاه، به نرخ حفظ مشتری 85 درصدی دست یافت.

میکا یاماموتو، مدیر ارشد مشتری و مدیر بازاریابی Freshworks گفت: «ما از اینکه بخشی از موفقیت تحول دیجیتال Monos هستیم، هیجان زده هستیم. «راه‌حل‌های خدمات مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی ما با ارائه پشتیبانی یکپارچه از طریق کانال‌هایی که آنها انتخاب کرده‌اند، از جمله چت، ایمیل، و کانال‌های اجتماعی، باعث خوشحالی مشتریان Monos می‌شود. خودکارسازی تصمیمات مشتری همچنین بهره‌وری آژانس را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد و تصمیم‌گیری‌های سریع و مبتنی بر داده‌ها را امکان‌پذیر می‌سازد – بهترین تصمیمات هر دو دنیا. موفقیتی که ما شاهد آن بودیم که Monos از آن بهره مند شد، گواهی بر قدرت هوش مصنوعی در ارتقاء تجربه یک برند قدرتمند به سطح بعدی است.

سود

از زمان اجرای راه حل های خدمات مشتری Freshworks، خرده فروش چمدان Monos نتایج زیر را مشاهده کرده است:

  • 3000 ایمیل و 600 چت در روز فقط با 31 نماینده انجام می شود.
  • 80 درصد از درخواست های مشتری منحرف شد. و
  • کاهش 150 درصدی زمان حل و فصل بلیط پشتیبانی مشتری.
پوشش های CRM

[ad_2]

Source link