Uncategorized

Dialpad مشارکت با T-Mobile را گسترش می دهد

[ad_1]

Dialpad، ارائه‌دهنده پلتفرم اطلاعاتی مشتری، همکاری خود را با T-Mobile گسترش داده و Ai Recaps را راه‌اندازی کرده است.

Ai Recaps بر روی DialpadGPT Dialpad توسعه یافته است، یک مدل زبان بزرگ (LLM) که به طور خاص برای مکالمات تجاری طراحی شده است. بیش از 6 میلیارد دقیقه از داده های مکالمه Dialpad را برای ارائه بینش سفارشی استفاده می کند.

کریگ واکر، مدیرعامل و موسس Dialpad در بیانیه‌ای گفت: “Ai Recaps فقط یک ویژگی نیست، بلکه گامی در جهت تبدیل هوش مصنوعی به واقعیت ملموس برای مشاغل و نیروی کار مدرن است.” “این تعاملات حرفه ای را متحول می کند، تضمین می کند که هر بینش انتقادی با خلاصه های عملی در هر تماس و جلسه ثبت می شود. این همکاری نشانه روشنی از عزم تزلزل ناپذیر ما برای زنده کردن پتانسیل هوش مصنوعی است، به طور مداوم در نوآوری و اصلاح راه حل هایمان برای رفع نیازهای پویا. از مشتریان ما.”

Dialpad همچنین بخشی از بتای برش شبکه 5G T-Mobile است که با هدف بهبود قابل توجه تجربه تماس ویدیویی انجام می شود.

علاوه بر این، T-Mobile به عنوان شریک عملیاتی انحصاری Dialpad در ایالات متحده، می‌تواند مجموعه کامل مزایای Dialpad را با قابلیت‌های جدید از جمله موارد زیر به مشتریان تجاری خود ارائه دهد:

  • ذخیره خودکار در CRM: متخصصان فروش اکنون می توانند خلاصه ها را در سوابق CRM ادغام کنند.
  • اشتراک‌گذاری و درخواست اشتراک: کاربران می‌توانند برای هر تماس یا جلسه خلاصه‌ای را به اشتراک بگذارند یا درخواست کنند.
  • خلاصه های قابل تنظیم: با Ai Recaps، مشتریان اکنون می توانند ترجیحات خلاصه خود را سفارشی کنند، نقاط گلوله یا جملات کامل را انتخاب کنند، و طول را به صورت مختصر یا جزئی تنظیم کنند.
  • رونوشت هایی که اکنون به طور خودکار کلمات پرکننده را با دستور زبان و علائم نگارشی بهبود یافته حذف می کنند.
  • کمک برنامه ریزی، با پیشنهادات مبتنی بر زمینه و اقدامات پیگیری.

میشکا دهقان، معاون ارشد مهندسی استراتژی، محصول و راه‌حل‌ها در گروه تجاری تی‌موبایل گفت: «تی‌موبایل و دیال‌پد متعهد شده‌اند که خدمات صوتی، پیام‌های ویدیویی و همکاری‌های پیشرفته را برای کسب‌وکارها در هر صنعتی ارائه کنند.» در یک بیانیه. ما با گرد هم آوردن شبکه 5G پیشرو T-Mobile و مجموعه جدید هوش مصنوعی Dialpad، به کسب‌وکارها کمک می‌کنیم هوشمندانه‌تر کار کنند و معاملات را سریع‌تر از طریق بینش‌های بی‌درنگ از هر تعامل با مشتری انجام دهند.»

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link