Uncategorized

Vonage قابلیت های پیشرفته GenAI را به پیشنهاد تجارت مکالمه اضافه می کند

[ad_1]

Vonage، ارائه‌دهنده فناوری ارتباطات ابری، هوش مصنوعی مولد را برای تجارت مکالمه Vonage راه‌اندازی کرده است که توسط Jumper.ai پشتیبانی می‌شود.

Vonage با استفاده از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی مولد ادغام شده با راه‌حل تجارت مکالمه خود، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا ارتباطات بی‌درنگ و شخصی‌شده با مشتریان در سراسر پلتفرم‌ها ایجاد کنند. این به‌روزرسانی‌های مولد مبتنی بر هوش مصنوعی برای راه‌حل تجارت مکالمه Vonage شامل تولیدکننده محتوای قالب بازاریابی، کمک چت زنده، و پرسش‌های مبتنی بر دانش بصری برای تیم‌های نمایندگی، بازاریابی و پشتیبانی مشتری است.

هسته اصلی این قابلیت‌های مولد مبتنی بر هوش مصنوعی، کمک مبتنی بر هوش مصنوعی در تعاملات چت زنده است که به عوامل کمک می‌کند تا پاسخ‌ها را در زمان واقعی تنظیم کنند. قابلیت بازنویسی به عوامل اجازه می دهد تا لحن و پاسخ های خود را اصلاح کنند.

همچنین در این پیشنهاد جدید یک تولید کننده محتوا برای ساخت قالب های بازاریابی مبتنی بر WhatsApp گنجانده شده است. کاربران Vonage Conversational Commerce اکنون می توانند کمپین های ارجاع واتس اپ را مستقیماً از داشبورد راه اندازی کنند.

پاسخ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی از طریق پایگاه دانش ارائه شده به ربات هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا پرسش‌های کاربر را تفسیر کند، اسناد پایگاه دانش را تجزیه و تحلیل کند و مستقیماً به سؤالات کاربر پاسخ دهد.

ساوینای بری، معاون اجرایی محصول و مهندسی در Vonage، گفت: «ما شاهد افزایش قابل توجهی در تقاضا برای قابلیت‌های هوش مصنوعی یکپارچه هستیم که می‌توان آن‌ها را به راحتی در پلتفرم‌ها گسترش داد، زیرا کسب‌وکارها کارایی و امکانات سفارشی‌سازی را که هوش مصنوعی مولد ارائه می‌دهد، تشخیص می‌دهند.» بیانیه. ما با ادغام قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی با راه‌حل تجارت مکالمه خود، به کاربران اجازه می‌دهیم محتوای خلاقانه تولید کنند، وظایف را خودکار کنند و تجربه کلی کاربر را بهبود بخشند.»

Vonage همچنین برای فعال کردن برنامه‌های شخص ثالث برای ارتباط با داشبورد Jumper.ai و ارائه قابلیت‌های بازاریابی و تجارت مکالمه‌ای از طریق ادغام با پلتفرم‌های پیشرو درگیر مشتری، مانند MoEngage و Salesforce Marketing Cloud، رابط‌های برنامه‌نویسی تجاری مکالمه‌ای را راه‌اندازی کرده است.

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link