Uncategorized

زبان I/O پشتیبانی را برای Salesforce Messaging و Google LLM اضافه می کند

[ad_1]

Language I/O، ارائه‌دهنده فناوری ترجمه بلادرنگ، پشتیبانی از نسخه Salesforce Messaging Salesforce Service Cloud را در برنامه‌های ترجمه Language I/O برای Salesforce اضافه کرده است و یک نسخه Zero Data Retention مدل Google PalM زبان بزرگ را یکپارچه کرده است. به جزء انتخاب مدل هوشمند آن.

Messaging، یک محصول Salesforce که از کانال‌های پیام‌رسان اجتماعی مانند WhatsApp، SMS و Facebook پشتیبانی می‌کند، برای پشتیبانی از رابط پیام‌رسانی پیشرفته Salesforce و کانال‌های جدید InApp و Web Messaging گسترش یافته است. اکنون کاربران می‌توانند از پیام‌رسانی برای برقراری ارتباط با مشتریان در چندین کانال استفاده کنند.

افزودن پالم گوگل به انتخاب مدل هوشمند زبان ورودی/خروجی به کاربران این امکان را می‌دهد تا از LLM‌ها برای مواردی که از موتورهای ترجمه ماشین عصبی سنتی و عصبی بهتر عمل می‌کنند، استفاده کنند. علاوه بر این، کاربران API می توانند از فناوری LLM برای بهینه سازی ترجمه ها استفاده کنند. پلتفرم زبان هوش مصنوعی این شرکت، ترجمه آگاه از زمینه، امنیت حفظ داده صفر، و نصب ساده برای عوامل پشتیبانی جدید را فراهم می کند.

هدر شومیکر، بنیانگذار و مدیر اجرایی Language I/O، در بیانیه ای گفت: «در Language I/O، ما بر اساس بازخورد مشتریان هدایت می‌شویم و به روز رسانی محصول خود را برای هماهنگی با نیازهای در حال رشد مشتریانمان در اولویت قرار می‌دهیم. «به‌روزرسانی‌های اخیر Google PalM و Salesforce Messaging ما نمونه‌ای از این موضوع است که به نقاط درد خاص مشتری می‌پردازد و تجربه کلی کاربر را از ابتدا تا انتها بهبود می‌بخشد».

پوشش های CRM

[ad_2]

Source link